פסטיבל סרטי המובייל הראשון ביוזמת BNP PARIBAS מזמין לראשונה יוצרים ישראלים להגיש סרטים לסלולר בני דקה לכל היותר. לזוכים בפרס הגדול יוענקו 30 אלף יורו להשקעה בסרטם הבא.
(אתר קולנוען)
הפסטיבל סרטי המובייל הבינלאומי הראשון בצרפת פותח שעריו עבור יוצרים ויוצרות ישראלים בפעם הראשונה. התחרות ביוזמת חברת BNP PARIBAS ובשיתוף פעולה עם איגוד המפיקים, מאתגרת את היוצרים והיוצרות ליצור סרטים באורך של עד דקה שיצולמו באמצעות הטלפון סלולרי. הסרטים יתמקדו סביב התמה של שינוי אקלים.

הזוכה בתחרות י/תבחר מפיק/ה להם יעניקו פרס של 30 אלף יורו אשר ישמשו כמימון לסרט הבא.

מתוך הסרטים שיוגשו עד ל-28.9, ייבחרו על ידי הועדה השופטת 100 סרטים שיעלו לאתר התחרות. במשך חודש נובמבר יוכל הקהל להצביע לסרט שיזכה בפרס בחירת הקהל. הפרסים יוצגו בטקס שייערך ב- 7.12 ויכלול גם את פרס הסרט הטוב ביותר, השחקן הטוב ביותר, השחקנית הטובה ביותר, פרס הסרט הצרפתי הטוב ביותר ופרס חבר השופטים. הסרטים יוקרנו בועדת האומות המאוחדות לאקלים בפאריס.

כל יוצר/ת יוכלו להגיש מספר סרטים בלתי מוגבל, בכל שפה בה יחפצו ובכל פורמט שייבחר וללא כתוביות (שיוצמדו לסרט בשלב מאוחר יותר).

"אנחנו נרגשים ומודים על שיתוף הפעולה עם האומות המאוחדות עבור המהדורה הבינלאומית המיוחדת הזאת" מסר ברונו סמדג'ה, מייסד הפסטיבל. "אנחנו מעוניינים להעניק ליוצרי סרטים מכל העולם את ההזדמנות לספר את סיפורם ולחלוק את חזונם בנוגע לשינוי באקלים וכל זאת באמצעות השימוש הצנוע בטלפון הסלולרי. אנחנו מאפשרים את ההזדמנות הזאת לדור של יוצרים להיות חלק ממאורע ענק וגלובלי ולאפשר להם להביע את חזונים האישי באמצעות הז'אנרים השונים".

להרשמה לתחרות כאן

טריילרים לתחרות כאן וכאן.

לפרטים בשפה הערבית כאן

לפרטים בשפה האנגלית כאן