קולות קוראים ל’כאן’

תאגיד השידור הישראלי פרסם שני קולות קוראים: להשקעה בסדרות וסרטי תעודה, ולהשקעה בסדרות דוקו-דרמה המעמידות במרכזן את גיבורי/ות התנ”ך. תאריך אחרון להגשות – 1/1 ו-27/2, בהתאמה

תאגיד השידור הישראלי ‘כאן’ מזמין יוצרים-ות להגיש הצעות לשני קולות קוראים: הפקת סדרות וסרטי תעודה, והפקת סדרות דוקו-דרמה המעמידות במרכזן את גיבורי/ות התנ”ך.

הקול הקורא להפקת סדרות וסרטי תעודה, פתוח להצעות העוסקות במגוון התחומים המשקפים את החברה וההוויה הישראלית: היסטוריה, כלכלה, חברה, תרבות, חינוך בריאות הסביבה, הפריפריה החברתית והגיאוגרפית ועוד. על הסדרות להציג חזון אמנותי מפורט ולהציג שפה קולנועית עשירה ועדכנית. ההגשה פתוחה לסדרות הכוללות פרקים באורך 28 דקות או באורך 52 דקות.

תאריך אחרון להגשות – 1/1/19, בשעה 17:00.

הקול הקורא להפקת סדרות המשלבות בין הז’אנרים הדוקומנטרי והדרמטי המעמידות במרכזן את גיבורי/ות התנ”ך, מיועד לסדרות הבוחנות את ההיסטוריה של הדמות, הביוגרפיה האישית שלה, הממצאים הארכיאולוגים ומסקנות המדע והארכיאולוגיה לאורך השנים, השפעתה של הדמות על מורשת ישראל, מסורת ישראל, התרבות היהודית והחברה הישראלית, ואופן השתמרותה בזיכרון הקולקטיבי לאורך הדורות. מספר פרקים הרצוי: 10-6.

תאריך אחרון להגשות – 27/2/19.

לפרטים נוספים, נוהלי הגשה וטופסי רישום


שיהיה בהצלחה ואל תשכחו ליהנות מהדרך :)
דניאלה דורון,
תסריטאית ומנחת סדנאות כתיבת תסריט 
DraftRishon
טיפים בתסריטאות במתנה  הצטרפות לניוזלטר החודשי

קורס תסריטאות און ליין!