הטופוגרפיה של העריכה

אריק להב-ליבוביץ

אריק להב-ליבוביץ הוא מבכירי העורכים בקולנוע הישראלי. בעשרות שנותיו כעורך סרטי קולנוע, דרמות לטלוויזיה, סדרות ופרויקטים דוקומנטריים, הוא שותף לשפע יצירות עטורות פרסים בארץ ובעולם.   בת ים – ניו יורק, פלפלים צהובים, ההרוג ה-17, לבנון, ביקור התזמורת, אפס ביחסי אנוש, פוקסטרוט – אלה אחדים מתוך העושר של עבודתו.

הטופוגרפיה של העריכה הוא מסמך מעשיר ומַחכּים על העריכה בכל שלביה. אריק מתאר את הסיפורים מבפנים בגובה העיניים, ברצינות או בהומור ותמיד בכנות כובשת. הספר מצייד את הקורא בשלל כלים ותובנות, אך לא פחות מכך מעניק השראה ליוצרים ולאוהבי היצירה באשר הם.

מבצע לחברי סדנת התסריטאות של דניאלה דורון

הטופוגרפיה של העריכה מאת אריק להב ליבוביץ – 65 ₪ במקום 98 

בהזנת קוד קופון הנחה: CAT1

>>לינק לרכישה ישירה - בלחיצה פה<<

"השיחות עם אריק מרוממות את זוטות היומיום לדרגה רוחנית גבוהה. הוא מסוגל להקדיש תשומת לב שווה לעניינים ברומו של עולם ולאלה שבתחתית. התכונה הזאת, מעבר לכך שהיא הופכת אותו לאחד האנשים שהכי מעניין ומשעשע לשוחח איתם,  משמשת אותו היטב במלאכת העריכה. הוא משלב מבט על התמונה הכוללת עם הקפדה על ניואנסים נסתרים".
טליה לביא

"אריק הוא עורך. אבל הוא הרבה יותר מכך. הוא גם תסריטאי, הוא במאי שותף, הוא עורך תוכן מבריק ובעיקר "בן אדם" ("מענטש" באידיש, אם יותר לי)".
דויד אופק

"מ"ביקור התזמורת" ועד ל"אפס ביחסי אנוש" מ"ההרוג ה-17" ועד ל"החברה הגרועה בעולם" ובשלל סרטים אחרים עטורי פרסים, שביחד מרכיבים את פסיפס הישראליות, אני מוצא תמיד את כתב ידו האישי והמיוחד. את מבטו הפואטי האוהב והאירוני".
ערן קולירין             


שיהיה בהצלחה ושנזכור ליהנות מהדרך,
דניאלה דורון DraftRishon              

הטופוגרפיה של העריכה מאת אריק להב- ליבוביץ. אה, זה כתוב פה.