"היי דניאלה,

בדיוק סיימתי את השיעור האחרון. מתרגש ממש.

מודה שנכנסתי לכל האירוע הזה בספקטיות רבה (גם תיארתי לך אותה במיילים הקודמים). קורס אונליין מעולם לא לקחתי, ואת מה שאני באמת אוהב לעשות – לכתוב – לא רציתי להתחיל ככה. אבל... שומעת.. זה מדהים!

אני כותב מגיל מאוד צעיר, רוצה כבר להתחיל לקחת את הכתיבה למקום מקצועי ואני ממש מרגיש שבאמת קיבלתי כלים מקצועיים להתחיל ולכתוב את הסדרה שלי. הגעתי ממקום יחסית מבוסס בכתיבה, אני קורא על זה המון, מתנסה בכתיבה (למגירה), אבל מאוד רציתי שתחדשי לי, שתסדרי לי, שתאתגרי אותי, תשלחי אותי לשכתובים ותעשי לי שיפט במוח עם מלא דיוקים שהייתי ממש צמא להם. וכך היה.

על הדרך, גם קיבלתי טיפול פסיכולוגי, לא רק קורס. גיליתי מה המניע האמיתי שלי מאחורי מה שאני כותב ופתאום.. היי, אני ממש כותב על זה, זה מאתגר אותי וזה באמת מהקרביים שלי, אז אני ממש שמח על היצירה שהיא לגמרי שלי, ומתוכי, חוויתי אותה.

אני אבא לילדים. את הקורס עשיתי בעיקר בשעות הערב, כשהבית שקט והילדים כבר נרדמו, אבל – וזה אבל גדול – ממש ממליץ לך לכתוב אזהרה שהשיעורים לא מומלצים לצפייה בלילה (לצפייה באחריות המשתמש בלבד..) כי אשכרה היו לי לילות בלי שינה אחרי כל שיעור. עליתי למיטה והמוח רץ על ספידים בצורה מטורפת, בונה עלילות, מוצא קשרים, דמויות, רצונות וקונפליקטים והופ.. זורחת השמש.

הקורס הזה הוא התחלה מצוינת למה שאני אוהב ובאמת מחפש לעשות. אני ממש, אבל ממש, מתכוון להזמין אותך לפרימיירה של הסדרה שלי. אינשאללה (כי מבחינתי אנחנו כבר מכירים). וקצת עצוב לי שזה נגמר...

ובנימה זו, אשמח מאוד לקבל את תעודת סוף הקורס.

שוב תודה רבה, ואם מישהו מתלבט לגבי קורס האונליין – שלחי אותו אליי".