"הצטרפתי לסדנה בשביל לנסות להגשים חלום לכתוב פיצ'ר.

עוד לפני הסדנה היה לי בראש סרט באורך מלא ולא ידעתי מה לעשות איתו ואיך להוציא אותו מהראש שלי, אז התיישבתי וכתבתי במשך כמה חודשים 60 סצנות המתארות את

הסרט היה כתוב מתחילתו ועד סופו והייתי מאוהב בו כמו כל אחד שמצליח להעביר משהו מהראש אל הכתב... רק שתמיד ידעתי שניצבות מולי כמה בעיות מהותיות בשביל שבאמת יהיה סיכוי להגשים את החלום הזה.

 

האחת, חשבתי שהגיע העת לכתוב את התסריט עצמו (הדיאלוג) ולא ידעתי אפילו מהיכן להתחיל, זאת גם אחרי שחקרתי בגוגל וראיתי אין ספור דוגמאות (כי פשוט לא הבנתי מה הכלים והכללים לכתיבה כזו ודוגמאות לא עוזרות כאשר לא יודעים) עדיין נשארתי בידיעה שזה לא משהו שאוכל לעשות מבלי ללמוד..

השניה, ידעתי שעד כמה שאני "מאוהב" במה שכתבתי וזה שהצלחתי לכתוב 60 סצנות, בטוח שהן לא כתובות בצורה הכי נכונה ומתאימה להיות מוצר סופי לסרט אלא יותר חומר גלם לעבוד עמו רק אם יהיו לי הכלים הנכונים לעבוד על זה.

השלישית, כדי שיהיה לי את הביטחון העצמי מספיק על מנת שאוכל לרוץ עם החלום שלי הלאה בדרך להגשים אותו, ידעתי שאני חייב להיות עם ידע מקצועי והבנה בסיסית ביותר במינימום בכל הקשור לכתיבת תסריט שזה למעשה מהות כתיבת הסרט שלי. ואלו רק שלוש בעיות עיקריות אבל היו עוד..

אז חקרתי ברשת בניסיון למצוא מי שיוכל לסייע לי לפתור את הבעיות הללו בזמן הקצר ביותר ובדרך הטובה ביותר וכך הגעתי אלייך דניאלה דורון.

אומר זאת בכנות ומבלי שזה ישמע מתחנף מידי כי לא זו המטרה.. מעולם לא ראיתי באף אחד כמורה דרך עבורי, תמיד למדתי דברים ואני תמיד לומד עוד ועוד אבל את, בעיניי, הפכת למנטורית.

בזכותך אני יודע שאוכל ובטוח שגם אגשים את החלום שלי ואוציא לפועל את הפרויקט שלי הסרט "על תחנות רוח" וזה בזכות כל הכלים שהקנית לנו בסדנה וכן הכלים הנוספים שאני בטוח שתקני לנו גם בחממת התסריטאים בהמשך.

לא ארחיב על כמה שאת כאישיות כל כך מדהימה וכיף לשהות במחיצתך וללמוד ממך.. אתרכז בפן המקצועי ואומר מכל הלב ובכנות כי מי שבאמת רוצה ללמוד תסריטאות ולקבל כלים מדהימים להוציא לפועל את הפרויקט שלו או את החלום שלו לפרויקט כזה, חשוב שיעשה זאת במקום הכי מושלם לזה ובעיניי זה אצלך דניאלה.

שכתבתי את הסצנות של הסרט שלי וכבר כתבתי דיאלוג מלא ל 3 סצנות עד כה ולך יש המון קרדיט על כך והמון תודות למה שהענקת לי ולחבריי לסדנה.

אז תודה לך מנטורית שלי דניאלה, ניפגש בחממת תסריטאות".