שלום לקהילת התסריטאות של "דראפט ראשון"

מקווה שהחגים עברו עליכם בנעימים ועכשיו פניכם קדימה, אל האופק שאמנם עלול להיות שגרתי, אבל אם אתם קוראים שורות אלו, אתם כנראה מרוחים על הצד הנכון של החיים - יש לכם נפש יצירתית ולכן אתם מוגנים מהשגרה.

כמו שסיפרתי לכם, אני כרגע בנופש משפחתי במזרח, אבל הכנתי לכם בונבוניירות של ניוזלטרים שאשלח אליכם עם יונת מייל.

מי מכם שרוצה ליצור סרט או סדרה במסגרת תומכת - לא לדאוג, אני חוזרת :) ובתחילת פברואר נפתחים מחזורים חדשים של סדנאות >המתחילים/ות< ו>המתקדמים/ות<

והיום אני רוצה לדבר אתכם על שלוש הרעות החולות של התסריטאות: הקריינות (ווייס אובר), הפלאשבק והפנטזיה. למה אני מעליבה אותן ככה? מה האופציות האחרות? ומתי אפשר להשתמש בהן בכיף? הכל בבלוג המצולם + כתוב + דוגמאות.

וגם:

♦ מזכירה לכם את הכנס של רחלי לביא בסוף החודש – נקודת מפנה 3. לצערי/שמחתי לא יכולתי להרצות בו בגלל הנסיעה, אבל מי מכם שיכול/ה להגיע ומתעניין בכתיבה ספרותית – אני בטוחה שיהיה מעניין (ויש מתנה מגניבה למי שיגיד שנשלח דרכי).

♦ תאגיד השידור הישראלי ("כאן") - שקיומו הועמד בספק בימים אלה - מציע להגיש לו רעיונות להפקות ולתוכן דיגיטלי, שזה במילים אחרות – סדרות רשת. כל הפרטים על זה, כאן.

להצטרפות למאבק למען עתיד התאגיד, לחצו פה.

♦ ואם כבר יש לכם תסריט כתוב, שעוסק במקרה בענייני 'תוכן יהודי והסיפור העברי על המסך' (למי שמתחבר להגדרות כאלה) – קרן גשר וקרן אביחי פתחו מועד הגשה.

ונחזור לבלוג החדש שלי על שלוש הרעות החולות של התסריט – הווייס אובר, הפלאשבק והפנטזיה. אני יודעת שכמה מכם לא יסכימו עם הדברים. אם לא הצלחתי לשכנע אתכם בבלוג, אתם מוזמנים לכתוב לי על זה מייל :)

לידיעתכם|ן:

שיהיה בהצלחה ואל תשכחו ליהנות מהדרך,
דניאלה דורון
תסריטאית ומנחת סדנאות כתיבת תסריט
DraftRishon

סיום מחזור 19 של סדנת המתחילים/ות המגניבים/ות
סיום מחזור 10 של חממת התסריטאות המעולים/ות