לפגישה עם חברת הפקה תגיעו, ככל הנראה, אחרי ששלחתםן להם סינופסיס או תסריט מהמם שעורר את סקרנותםן וגרם להםן להזמין אתכםן. 

בפגישה עצמה, חשוב לזכור כמה דברים:

הכי חשוב - תהיו אתםן. אתםן "מוכריםות" את עצמכםן כיוצריםות לא פחות מאשר אתםן מציגיםות את היצירה שלכםן. אז תהיו אתםן. תוכיחו מעל לכל ספק שהפרויקט הזה - סרט או סדרה - הוא הבייבי שלכםן שחשוב לכםן (ולכן, גם אם יצמידו לכםן תסריטאיםות מנוסיםות, חשוב שגם אתםן תהיו בחדר ותתנו את האינפוט שלכםן).

חוצמזה, תהיו מקצועיים. תוכיחו ידע בסדרות דומות שנעשו ("אני לא רואה טלוויזיה" זה לא קול) תוך שאתםן מדגישים את ההבדל, תדברו במונחים דרמטיים מקצועיים, תוכיחו שאפשר לסמוך עליכםן ושאתםן עומדים בדד ליינים ובכלל, מוכנים לספק את הסחורה שתתבקשו לספק.
מצד שני - תוכיחו שיש לכםן עמוד שדרה: אל תסכימו אוטומטית לכל הערה שנאמרת, אם אתםן לא באמת מאמיניםות שזה שינוי נכון ומצד שני - אל תפגינו רק שרירים, אלא נכונות לשמוע ולחשוב על שינויים.

ולקינוח - תבינו אתםן בעצמכםן מה אתםן רוציםות שיצא מהפגישה הזאת - סתם להרגיש אם יש כימיה ואם אתםן רואים באותו כיוון למען פרויקטים עתידיים? לקוות שחברת ההפקה יצמידו לכםן עורך/ת תסריט או תסריטאי/ת ראשי/ת להמשיך לעבוד איתםן? להגיש את ההצעה כמו שהיא עם חברת ההפקה לגופי שידור או לקרנות?

בתקווה שהפגישה היתה טובה, שווה לצאת מהחדר עם הבנה של מה שעומד לקרות נקסט. 

זהו. קטן עליכםן.


איך כותבים תסריט?

מזמינה אותך ללכת איתי צעד אחר צעד בכתיבת והגשת התסריט שלך

קורס תסריטאות אונליין





ללמוד לכתוב תסריט וליהנות מהדרך
תסריטאות עם דניאלה דורון