גוף השידור הגרמני ProSiebenSat1, אחד מגופי השידור המסחריים המובילים במדינה, מכריז על קול קורא לשוק הטלוויזיה הבינלאומי, לפיתוח סדרות מתוסרטות בקו-פרודוקציה בינלאומית.

תסריטאים, שואוראנרים וחברות הפקה מוזמנים להציג רעיונות בשלבים מוקדמים לסדרות רעננות עם אלמנטים בידוריים וקולנועיים בפונים לקהל הרחב. על הסדרות המוצעות לפרוץ מבעד למאפיינים לאומיים ולפנות לקהל בינלאומי באמצעות התרחשויות מרגשות, דמויות מרתקות ותמות אוניברסליות.

גוף השידור מחפש במיוחד סדרות פריים-טיים המשכיות (לרבות סדרות במבנה קבוע – משפט, רפואה וכו'). יתקבלו בברכה גם רעיונות בשלבים מוקדמים למיני-סדרות וסדרות בעלות זווית גרמנית ייחודית. עם זאת, על כל ההגשות להיות בעלות פוטנציאל חזק לשוק הבינלאומי ולקו-פרודוקציה.

לאחר תהליך מיון מקיף שיתבצע ע"י מחלקת הקופרודוקציה של ProSiebenSat1 International מתכננת החברה להשקיע בפיתוח של עד חמישה עשר פרויקטים, לא יאוחר מסוף שנת 2015. במקביל לתהליך הפיתוח, גוף השידור יציע גם תמיכה במציאת השותפים הבינלאומיים הנכונים להפקת הפרויקטים הנבחרים.

הגשה
מועד ההגשה נפתח בתאריך 1 ביוני ויסתיים בתאריך 3 באוגוסט 2015 בשעה 23:59 שעון אירופה (01:00 שעון ישראל ביום המחרת).
רשאים להגיש:
• אנשי מקצוע מתחום הקולנוע והטלוויזיה בעלי ניסיון מוכח של חמש שנים לפחות.
• חברות הפקה עם ניסיון מוכח
• בוגרי מוסדות מוכרים ללימודי קולנוע וטלוויזיה

חברות הפקה רשאיות להגיש עד חמישה פרויקטים. יוצרים ואנשי מקצוע שאינם בהתקשרות עם חברת הפקה בעת ההגשה רשאים להגיש עד שתי הצעות שונות.

על מנת להגיש, יש למלא את
טופס ההרשמה ולקרוא בעיון את התקנון.
את חומרי ההגשה יש להעלות (באמצעות הטופס) במסמך PDF אחד באנגלית (גודל מקסימלי
2MB) הכולל:
1. סינופסיס בן עמוד אחד (A4) הכולל: טאגליין ומידע נוסף, עלילה/עלילות ותמה/תמות, פוטנציאל להמשכיות ופוטנציאל לקופרודוקציה בינ"ל.

2. עד תשעה עמודים נוספים מקסימום הכוללים:
• עלילות/ארקים מפורטים לעונה הראשונה
• תיאור הדמויות הראשיות
• סינופסיס מקוצר ל-3-4 פרקים
• גישה ויזואלית
• סינופסיס מלא לפיילוט

3. פילמוגרפיה של המגיש/ים (עד עמוד לכל מגיש). על הפילמוגרפיה להיכלל בקובץ ה-PDF המשולב אך היא אינה נספרת בספירת העמודים.

כל הגשה תקבל מספר מעקב שיישלח אליכם בדוא"ל אוטומטי (לכתובת שתציינו בטופס ההרשמה), רק עם תום תהליך ההגשה. עליכם לוודא כי קיבלתם מייל עם מספר המעקב. במקרה של קשיים או תקלות טכניות, על אחריותכם ליצור קשר עם מחלקת הקופרודוקציה במייל [email protected]

קראו את הקול הקורא באנגלית באתר ההגשה>>

המידע מועבר באדיבות, אך לא באחריות, מערכת איגוד התסריטאים.
לשאלות נוספות, אתם מוזמנים לפנות אליהם ישירות - [email protected]

בהצלחה!!