חברת 8 הפקות:

דרושים|ות! לחברת הפקות צעירה, שרעבה לשנות את חוקי המשחק ומעוניינת לתת הזדמנויות לדם חדש בתעשייה - דרושים פורמטים מדליקים ותסריטים מבריקים (מתסריטאים מבריקים לא פחות) שרק מחכים להתגלות.
אם בא לך להיות חלק מקבוצת יצירה איכותית, נשמח לשמוע ממך ולקבל תסריטים ורעיונות למייל: [email protected]

על המפיקים:
היי, אני דפנה דננברג ואני המפיקה הראשית של החברה, עם רזומה של שנים רבות של עשייה טלוויזיונית ברשת, קשת, ערוץ 10, HOT ו-YES: מפיקה בעונה הנוכחית של "המירוץ למיליון", סדרות כמו "מי נתן לך רישיון?", "השוטר הטוב" עם יובל סמו, "לילה גוב", "שי בשישי", תכניות האירוח של יאיר לפיד ואלי יצפאן בהוט, "צחוק מהעבודה", "מלחמת המינים" ועוד סדרות ופרסומות רבות.
היום אני המפיקה הראשית של התכנית של אורלי וגיא שמשודרת בערוץ 10 ומפיקה ראשית של תכנית חדשה עם שני כהן.
שותפי לעשייה הוא אבירם אברהם, מפיק ותסריטאי, שבשלוש השנים האחרונות עורך ומנהל את מערכת התכנית של אורלי וגיא בערוץ 10. בין היתר, היה מפיק שותף בסרט הדוקומנטרי הבינלאומי "הנסיך הירוק", זוכה פרס אופיר וזוכה פרס הקהל בפסטיבל סאנדנס, העוסק בחברות העמוקה שנוצרה בין סוכן שב"כ לפלסטיני אותו הוא מפעיל, בנו של בכיר החמאס בגדה.
מחכים למייל שלכם!
דפנה ואבירם

בנימה אישית (ממני, דניאלה) - אני ממליצה בחום רב לשלוח לחברת הפקה רק מסמך שאתם:

א. גאים בו - טקסט שנראה מקצועי, שמוכיח את הבנתכםן בדרמה ואת הסיפור המרתק מאחוריו (שיבינו ממנו את הקשר האישי שלכםן לנושא). זכרו - רושם ראשוני לא עושים פעמיים.
ב. משהו שאתםן באמת רוצים לשבת ולכתוב אחר כך במשך זמן רב (ולא משהו שרק נשמע לכם כמו רעיון טוב, אז 'היי, בוא ננסה, מה יש להפסיד'... יש הרבה מה להפסיד עם הגישה הזאת:).
בהצלחה.
8 הפקות