לדניאלה הגעתי בעקבות חרדת כתיבה רצינית, לקחתי סדנא לא רעה בכלל לפניה, אפילו מדויקת ונכונה לתסריטאים אממה? אני אישה של חיבוקים, של הכלה, כשבאתי לדניאלה, היא חיבקה אותי אבל כמו שתסריטאים מחבקים, לא במילים אלא במעשים.

אין ספק כי הסדנה הראשונה תרמה לי, הכרתי אנשים מהממים, אבל מה שקבע עבורי את הדברים הייתה הסדנה של דניאלה. ביננו? כשיש לך חרדת כתיבה, כשההכלה לא מדויקת, לעולם לא תוכל לכתוב, כל זה השתנה כשהגעתי לדניאלה.

דניאלה עובדת על פי החוקים שהצבתי לעצמי במשך שנים, היא נותנת לאנשים להיות הם עצמם. נותנת להם לכתוב ממקום של אהבה ורק אחר כך מראה להם (היא תסריטאית :)) איך באמת ראוי לחשוב ולאן לקחת את הרעיון. שמה את הלב שלה בכל מקום, לב, לב, אני מכירה כי אני עובדת על פי דרישות הלב בכתיבת תוכן כבר שנים :)

היום אני במקום שיש לי רעיון מגובש עם חתיכת קונפליקט!!! חתיכת דמויות....

עוד שני שיעורים מסתיים התהליך הזה ומשם אתחיל ליישם את הרעיון בפועל.

דניאלה היא בן אדם חובה לכל אדם... שאגב יש להם עכשיו לימודי איטלקית בבית וזה צריך להיות מהמם כי אנשים מהממים הם תמיד מהממים בהכול ונכון שזה נדחף לי לפוסט:) אבל אז מה נו...

דניאלה העבירה אותי תהליך של חיי ולמרות שהיא "לא מרשה" להרבות בכתיבה ומבקשת להראות במעשים ... אני גם כותבת וגם מחבקת את כולכם.. לכו אליה.. <3 אני לא משוחדת.... לכו, תלמדו מזה חיבוק ווירטואלי ואיך להעביר אותו מבלי שישפטו את הכתיבה שלכם ובעיקר יכילו אתכם.. היא קוראת לסדנא שלה חממה וזו יותר מחממה, זה המקום הכי מכיל שיש <3

אז בהצלחה לכל מי שבוחר .. תבחרו נכון