וואלה! VOD, אתר הסרטים והסדרות של וואלה! NEWS, גאה להציג את פרויקט וואלה! יצירה מקורית בניהולו של יונה ויזנטל. הפרויקט הוקם במטרה להפיק ולקדם תוכן מקורי שישודר בפלטפורמות הדיגיטליות ומזמין יוצרים לשלוח הצעות לסדרות רשת קצרות. 

יונה ויזנטל: "הפקות לאינטרנט נמצאות מזה מספר שנים בצמיחה בעולם. בישראל זה עדיין תחום שנמצא בתחילת הדרך אך הכיוון ברור. כאתר האינטרנט המוביל בישראל, וואלה! NEWS תוביל גם את הפקות האינטרנט ותאפשר יצירה חדשנית ומקורית ליוצרים חדשים וותיקים כאחד בפלטפורמות הדיגיטליות." 

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!NEWS: "וואלה! NEWS הפך בשנה האחרונה לאתר הישראלי המוביל בתחום צפיות ווידאו עם כ-40 מיליון צפיות ווידאו בחודש, חלקן צפיות קצרות בתוכן אדיטוריאלי וחלקן צפיות ארוכות בסרטים וסדרות באורך מלא. מדובר במנוע צמיחה חשוב לחברה שלצד הערך וההנאה לגולשים מאפשר לוואלה להציע למפרסמים פרסום יעיל ומפולח בצפיות ווידאו באינטרנט וזאת במחצית ממחיר הפרסום בטלוויזיה המסחרית." 

יוצרים אשר מעוניינים להגיש הצעה לסדרות רשת קצרות של כעשרה פרקים מוזמנים לשלוח עד ה-30.4.16 סינופסיס, דף דמויות, טריטמנטים של כל פרקי העונה ותסריט של פרק אחד (בין 5-7 דקות לפרק).

את ההצעות יש לשלוח לכתובת מייל: [email protected]

לפרטים נוספים היכנסו ל: http://vod.walla.co.il/original/index.html

לניוזלטר על סדרות רשת שיגביר לכם את התיאבון: לחצו פה